متن آهنگ تتلو و طعمه
فرنود BFوGF
این وب متعلق به کسانی که بابیخیالی زندگی رو طی می کنند.شما چطورید؟
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
boys&girls korean
دفتر خطرات من
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرنودBFوGF و آدرس farnood051.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 9986
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



*سفارش کد موزیک*

نويسندگان
فرنود

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, :: 18:35 :: نويسنده : فرنود

شب ترکیب دو تا حرف ساده س
ش شخص شما ب بی تابی ِ من ساده س
من یه ادم از کار افتاده س
من ِ بی تو یه کسیه که ته جاده س
شب ترکیب دو تا حرف ساده س
دوباره شب شد و من و تو توو یه اتاقیم
پس بریز هوا رو دور
دوباره بیا توو بغل من تا یه ماچت کنمو
بعدم بگم که تو بی من سخت میگذره لحظه هات
نیستم بد میلرزه دست و پات
نمیتونم دیگه زنده بمونم
اگه باشم دور یه لحظه دور از تو باز
کنا رپیانو چه عالیه وقتی دستات میری رو کناپیه
احساسی که دارم بهت عالیه
یه جور بغل کردیم همدیگه رو بهم میگی اردی نرو
انگار ندیدیم همو دو سه سالیه
دوست دارم قدر دنیا که میگن اخر نداره
دوسم داری یه جورایی که هیچکس باور نداره
شب یعنی توو بغلت افتادن
یعنی که ما بیداریمو جز ما همه خوابن
تو دوست داره که بمونه با من ، با من
تو همون کسی ِ که خیلی دوسش دارم
منو تو با هم زیر بارون شب داره پایین میره اروم
توو حیاتیم زیر الاچیق و سفت میچسبی به بازوم
شب چه خوشرنگ با تو
میزنم چنگ موهاتو
دست میکشم رو ابروهاتو
نوک بینیت قرمز تو سرما میشنوم صدا دندوناتو
وقتی که پیش منی خوب حالم
وقتی که میری دلشوره دارم
با تو من حیتی اگه دور راهم
من رو به راهمو خوبه حالم
دوست دارم قدر دنیا که میگن اخر نداره
دوسم داری یه جورایی که هیچکس باور نداره
که هیچکس باور نداره
شب یعنی کارای بد ازاد است



FARNOOD J.Gh

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: